ForumDodaj do ulubionych (Tylko IE)Ustaw jako startowa (Tylko IE)Kana3 RSS

 
 

Pobieranie

Menu

Strona główna
Forum

FAQ
Opis gry
Instalacja gry
Wymagania sprzętowe
Silnik CryEngine

Dotacja
Galeria

Dodaj artykuł

Żywioły
Divine Power
Historia Atreii

Rasy
Elyos
Asmodian
Balaur (NPC)

Klasy
Warrior
Priest
Scout
Mage

Multimedia
Filmy
Tapety
Dla graczy
Wygaszacze

AionOnline
    Aion Online - Polski Portal
Zarejestruj konto i zacznij grac!

CBT3 (Pytania i odpowiedzi z AionSource)
Autor: Atlantis

Na czym skupicie się w CBT3?
Czy dane postaci z CBT2 zostaną usunięte?

W CBT 3 skupimy się na Abyss'ie, a informacje z CBT2 nie zostaną usunięte.

Czy Abyss jest już ukończony?
Tak, jest ukończony i zostanie zaprezentowany w CBT3. Testowane będą także portale czasowe (rifty).

Czy będą odkryte nowe tereny?
Tak, kilka, wliczając znane już tereny z roku 2006. Jednakże te tereny zostały mocno pozmieniane i ich wygląd może znacząco odbiegać od poznanych w 2006.

Graczy martwi brak zawartości (duszy) gry. 
Jaka jest wasza opinia na ten temat?

Pełne informacje na temat gry nie zostały jeszcze ujawnione. Odkryte zostały tylko te tereny, które były potrzebne w testach. Będzie dużo więcej do odkrycia, kiedy gra zostanie w pełni wydana. Dodatkowo, dwa nowe obszary i Abyss, które będą dostępne w CBT3 zawierają sporo questów, pozwalając graczom od 34 levela podjąć nowe wyzwania.

Jaki jest powód tego, że Asmodianie levelują szybciej od Elyosian?
Jak stwierdzono w poprzednim wywiadzie, Asmodianie levelują szybciej w początkowych fazach gry, aby w jej środkowej części zmierzyć się z trudniejszą rozgrywką. Będą kary za atakowanie mobów o levelach różniących się znacznie od naszego. Suma sumarum, zdobycie poziomu 50 zajmie obu rasom tyle samo czasu.

Jednakże, zgodnie z zainteresowaniem graczy, populacja Elyosian będzie prawdopodobnie dużo większa niż Asmodian. Mniejsza ilość obszarów do levelowania spowoduje, że Elyosianie poczują większą trudność przy levelowaniu. Niektórzy ludzie pomyślą, że "skoro Asmodianie levelują szybciej, to szybciej zdobędą lepsze skille i będą mogli ukończyć lepsze questy dające fajniejsze nagrody. Czy nie będzie to znaczyło, że zdobędą maksymalny level szybciej od Elyosian?" - Aion nie będzie oparty głównie na questach. Podstawowym filarem gry będzie Abyss. Populacja Asmodian będzie odpowiednio mniejsza, z tą samą ilością doświadczenia potrzebnego do następnego poziomu, stąd czas zdobycia maksymalnego levelu będzie podobny.



Jaki jest najsłabszy sprzęt mogący udźwignąć najlepsze efekty?
Mamy nadzieję, że seria kart GeForce 5700 lub odpowiednia, będą wystarczające do gry.

Jakie jest znaczenie głównego questa?
Główny quest posłuży graczom do pełnego odkrycia i poznania świata Aion, jego historii poprzez questy, podobnie jak specjalne drugoplanowe zadania i lokalne historie. 

Jakie jest wasze zdanie na temat czasu bitew w powietrzu?
Uważamy bitwy powietrze jako dodatek i pomoc w normalnej walce, stąd zastosujemy limity czasowe. Nie zamierzamy wprowadzić nieograniczonych czasowo bitew powietrznych, jak też nie będzie aren do tego typu rozgrywek.

Jak radzicie sobie ze stworzeniem różnic między Elyosianami a Asmodianami?
Wraz ze wzrostem poziomu postaci, każda rasa będzie miała możliwość nauczenia się skilli dostępnych tylko dla niej. W związku z tym, pomimo posiadania tej samej klasy postaci, skille rasowe zróżnicują walkę.

Jakie jest najistotniejsze zastosowanie punktów z Abyss?
Punkty abyss będą pomocne przy kupowaniu w przyszłości różnych rzeczy, oraz na wyższych poziomach będzie możliwość wykupienia za nie skilli.

Dlaczego ujawniony obszar Abyss jest rozdzielony na trzy części? Jaka jest między nimi różnica?
Poziom trudności pomiędzy tymi częściami nie jest znaczący, główna różnica polega na tym, że jeden obszar skupia się na PvE, natomiast inne bardziej na oblężeniu twierdz itp.

Obecnie, Abyss jest dostępny dla postaci od 25 poziomu. Zawiera on ogromne połacie terenów do PvE i PvP. W związku z tym, że gracz jest zagrożony z kilku stron jednocześnie, trudność gry jest większa niż ludzie zdają sobie sprawy, ale jednocześnie nagroda za farmienie jest o wiele lepsza.

Jak można dostać się do Abyss'a (Odchłani, jak kto woli)?
Planowane są teleporty do każdej fortecy w Abyss. W momencie, gdy forteca będzie zdobyta, powstaną nowe teleporty do otchłani z normalnych terenów.

Co wiadomo o systemie craftowania?
System craftowania odkryje swoje tajemnice, wraz ze wzrostem poziomu postaci, zupełnie jak inne systemy. Planowane są tereny, gdzie gracze będą mogli szkolić się w danej dziedzinie craftowania na danym levelu. Na przykład, podstawowe jedzenie tworzone za pomocą gotowania może nie będzie tak pomocne w początkowych fazach rozgrywki, jednakże wraz ze wzrostem leveli, bardziej skomplikowane potrawy podniosą znacząco zdolności gracza.

Jak radzicie sobie z balansowaniem postaci?
Niewiele gier posiada wszystkie klasy zbalansowane, wow nie jest wyjątkiem. Główny nacisk kładziemy na umożliwieniu wszystkim klasom spokojną grę w świecie Aion. Poprawki będą ciągle wprowadzane, a kompletnego balansu postaci można się spodziewać dopiero na oficjalnej open becie. System DP nie jest stworzony do błyskawicznego zabijania w PvP, lecz ma pomóc w walce z mobami naprzemian zadając mocniejsze i słabsze ataki. 

Jakie są planowane zmiany każdej z klas?
- Ranger: Nie będzie osłabiony. Skille zostaną utrzymane, ale zmiany będą polegać na sile uderzenia oraz negatywnych efektach jakie wytworzą na innych klasach. 
- Assassin: Ulepszenie będzie się opierać na wzmocnieniu na PvP, jako iż klasa ta nie odnosi na razie sukcesu na tej płaszczyźnie.
- Cleric/Chanter: Ulepszone zostaną zdolności ataków, pozwalające na samodzielną grę bez party (solowanie). Dodane zostaną nowe skille jak i zwiększone obrażenia. 
- Spiritmaster: W porównaniu z ich zdolnościami czarowania, zwiększymy uzależnienie od własnych summonów. 
- Templar/Gladiator: Jak już zostało wspomniane, zostanie dodany skill pozwalający na natychmiastowe zwiększenie szybkości, zwiększając zdolności na PvP i PvE.

Wszystkie klasy zostaną zmodyfikowane najstosowniej jak się da i nie zostaną maksymalnie osłabione. W planach mamy wprowadzenie kolejnych skilli co spowoduje wyrównanie szans wszystkich postaci. Nie chcemy usuwać obecnych skilli.

Kiedy zaczyna się CBT3?
Szacujemy rozpoczęcie CBT3 na koniec czerwca / początek lipca. Jesteśmy wciąż w trakcie przygotowywania różnych elementów rozgrywki.

Żródło: AionSource

Zapraszamy do dyskusji na temat tego artykułu i podsyłania wszelkich sugestii.
Będziemy wdzięczni za uwagi i sygnały dotyczące ewentualnych błędów.
By wysłać swój komentarz lub sugestie - odwiedź nasze forum!

Panel

Login:
Hasło:
Rejestracja

Shoutbox

Musisz być zalogowany aby pisać wiadomości


Archiwum

Dotacja

Stan konta portalu.

Potrzeba: 427 zł
Zebrane: 424 zł
Brakuje: 3 zł

Dotacja

Ostatnie


Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć


Więcej

www.aiononline.com.pl - Aion Online - Polski Portal - wszystkie prawa zastrzeżone!