ForumDodaj do ulubionych (Tylko IE)Ustaw jako startowa (Tylko IE)Kana3 RSS

 
 

Pobieranie

Menu

Strona główna
Forum

FAQ
Opis gry
Instalacja gry
Wymagania sprzętowe
Silnik CryEngine

Dotacja
Galeria

Dodaj artykuł

Żywioły
Divine Power
Historia Atreii

Rasy
Elyos
Asmodian
Balaur (NPC)

Klasy
Warrior
Priest
Scout
Mage

Multimedia
Filmy
Tapety
Dla graczy
Wygaszacze

AionOnline
    Aion Online - Polski Portal
Zarejestruj konto i zacznij grac!

Haubix (AionSource) vs. Amboss (NC Soft)
Autor: only & Atlantis

Tłumaczenie wywiadu (rozmowy) jaką przeprowadził Haubix (AionSource) a Amboss (NC Soft Aion Community Staff). Oryginalnym źródłem był materiał w języku niemieckim ze strony Allvatar.com.

EU/US Bety spodziewamy się w tym roku!
Nie sugerujcie się datą wydania Aion w sklepach internetowych (np: Amazon itp.)

PvP - system kamień, papier, nożyce
PvP w Aion nie polega na systemie kamień, papier, nożyce. Dana klasa nie jest kontrą innej itd.

Kamień, papier, nożyce:
Właśnie chciałem wytłumaczyć, zawsze będzie sytuacja gdzie dana klasa będzie miała przewagę nad inną. To oczywiste jeżeli zabójca (Assassin) nie będzie się zbliżał dosyć blisko do Sorcerer aby zadać cios, Sssassin jest ”kamieniem” a Sorcerer ”papierem”. Celem nie jest aby dana klasa dominowała nad inną. Jednakże możesz się spodziewać ,że masz 50% więcej szansy na wygranie, jeżeli walczysz w sytuacji która jest korzystniejsza dla Ciebie. Sorcerer’em nie wbiegaj w zasięg ciosu Warka. Miej na uwadze ,ze inne klasy to postacie walczące w zwarciu. Grając gladiatorem, nie próbuj sięgnąć łucznika który zalewa Cię gradem strzał z 20 metrów swoim olbrzymim mieczem, a później myśl dlaczego ty padłeś zamiast on. Zmuś przeciwnika do grania na twoich zasadach a zwiększysz swoje szanse.
                                                                                             - Amboss
 
  

Drzewko talentu, umiejętności? Specjalizacja?
Standardowe klasy, z 9lvl poprzez questa wybierają własną specjalizacje (np; Warrior -> Templar albo gladiator). Od tej chwili nie będzie żadnego ”drzewka”, możesz kupić wszelkie umiejętności (skille) od NPC. Możesz posiadać wszystkie standardowe umiejętności jeżeli posiadasz wystarczającą ilość pieniędzy.

Stigma - wraz z 20lvl questem możesz odblokować stigma sloty; Jeżeli posiadasz wszystkie umiejętności (skill) to nie znaczy ,ze możesz odpocząć. Jest masa zbroji/broni z róznymi atrybutami, które posiadają sloty na tak zwane „Mana Stones” (z dropu lub możliwość kupienia u NPC). Mana Stones są podobne do run z Guild Wars, mogą się kumulować.

Gra czasami przypomina Lineage 2?  Różnice/Podobieństwa?
Amboss nie porównuje gry do Lineage 2; Gdy Abyss będzie dostępne, wiele doświadczenia zaczerpniętych z Lineage 2 „Castle Siege” wspomoże DevTeam. Amboss’owi bardziej przypomina Aion zachodnie MMO (bardziej obsługę – kontrole gry – mniej styl gry)

PvP w innych lokacjach niż Abyss?
PvPvE w Abyss; PvE obszary: będą portale czasowe (rifts), pojawiają się losowo, nie są stałe.
Nie chcemy utrudniać życie gracza PvE, ale powinni być świadomi niebezpieczeństwa. Powinni powoli poczuć posmak PvP. Nad portalem bezpośrednio będzie znajdować się chmura na niebie (aby wiedzieć gdzie się znajduje rift)

Rasy posiadają własne skille? Różnice?
Generalnie obie rasy posiadają te same umiejętności, na wyższym poziomie różnice już są o wiele większe. Zobaczycie różnicę; ale będą zbalansowane, więc nie będzie silniejszej umiejętności dla danej rasy. Różnica tkwi z szczegółach, ale nie za dużo – inaczej ludzie by zmieniali frakcje.

W tym momencie jest więcej Elyos (60% vs. 40%)



Starte-vent?

Obecnie nic nie wiadomo na ten temat, ale eventy są bardzo ważne. Mają wysoki priorytet.

Stosunek obrażeń do życie?

Zabicie poprzez użycie jednego skilla nie jest naszym celem; Gracze uważają ,że walki są zbyt krótkie, o wiele szybsze niż w innych MMORPG; ale nie chcemy tworzyć zbyt potężnych skilli; może zmienia to w przyszłości.

Czy świat zostanie zwiększony?
Więcej lokacji zostanie dodane. Strefy są zrealizowane. Brakuje w Abyss 3 warstw, brak map High-Endowych. Amboss sądzi ,że lokacje 20lvl-30lvl są w dostatecznie duże.

Craftowanie?
Niektóre elementy są zaczerpnięte z Lineage 2. Możesz się nauczyć wszystkich profesji dla swej postaci (żadnych ograniczeń), zawszę możesz zacząć nowy zawód, jeżeli nie lubisz poprzedni (resetuje się). Możesz się wspomóc poprzez craftowanie; Wyspecjalizuj się w np. 2 profesjach, zrobisz to szybko i będziesz w nich mistrzem. Nie podejmuj się każdej specjalizacji. Będziesz potrzebował materiałów (dostępne poprzez aukcje lub wymianę); Jest także uniwersalny materiał nazywanym Aether; dzięki niemu możesz przemienić Aether w specyficzny podstawowy materiał (np. drewno);
Specjalizacja względem profesji: Nie, ale możesz kupić odpowiednią receptę (np. na łuk) i wyspecjalizować swoją profesje wobec łuków (ale nie ma żadnych restrykcji względem recept, jeżeli masz kasę, możesz pokupować wszystkie, ale to jest kosztowne!)

Czy Aion będzie posiadał różne serwery?
Będą inne serwery; będziesz mógł zagrać na jakim chcesz (nie mylić z serwerami międzynarodowymi – international). Jeżeli popyt będzie wystarczająco duży, powstaną serwery PvP/PvE/RP; jest to technicznie możliwe; nie chcemy wykluczać tego pomysłu ale także nie możemy obiecać.



Możliwość Pre-Orderu?

Na razie nic nie jest planowane.

Plany wobec Cheaterów/Gold Farmerów itd.?

Mamy metody aby zwalczać takie osoby; walczymy od samego początku, oraz wciąż pracujemy nad tym.

Straty XP podczas śmierci?
Nie mogę powiedzieć ile dokładnie; będzie podobnie jak w L2; lecz nie aż tak ekstremalnie; lvl 15 postać może stracić 5% doświadczenia (exp); nie mam pojęcia o stratach podczas PvP.

Straty przedmiotów podczas śmierci?
Nie

Czy skrzydła będą miały możliwość zmiany koloru poprzez barwnik?
Jeszcze tego nie ma w grze, ale prawdopodobnie tak.

Wewnątrz rasowe PvP? Albo tylko RvR?
Standardowo -> prawy przycisk / duel.
Będą także areny; lecz nie mam pewności czy będzie na czas premiery.

Płatność? Koszty?

W tej chwili nic nowego; będzie wszystko podane w komunikacie prasowym.

Eventy zależne od poru dnia/Wielkanoc/Święta?
Technicznie możliwe; było by miło zobaczyć to w grze; nic jeszcze pewnego.

Klasowa restrykcja broni?
Tylko na początku, w przypadku klas podstawowych. Później stigmy rozwiązują ten problem i dzięki nim restrykcji nie będzie.

Cykle dni i nocy?
Tak, to już znajduję się grze; niektóre cykle dni i nocy będą pokrywać się z realnym; dwu godziny rytm.

Domy?
Żadnych konkretnych planów; ale będziemy pamiętać o tym; może jeżeli czas pozwoli będzie to możliwe wcześniej niż się wydaje.

Można grać dwoma rasami na jednym serwerze?
Nie, trzeba wybrać jedną rasę na każdy z serwerów.

Sojusze?
Nie wiem dokładnie; lecz prawdopodobnie tak.

Inflacja?
Użyczyliśmy pomysłu z Lineage 2. Są ”Soulshoty” w Aion, ale nie są takie same jak w L2; dają statystyczny bonus do obrażeń, nie procentowy.

Aion jako azjatycka farma? Czy odczucia i podsumowanie z bety prawdziwe?
Nie ma jeszcze oficjalnego podsumowania. Jestem sceptycznie nastawiony do tego stwierdzenia. To jest opinia tylko jednego gracza. Głównym celem drugiej bety był balans postaci. Jeszcze wielu rzeczy do gry nie wprowadziliśmy. Balans klas jest bardzo ważny. Naszym zamierzeniem było umożliwienie wylevelowania postaci do 50 lvla wraz z możliwością wykonywania questów. Artykuł gracza nie zwrócił uwagi, że w cbt2 nie było jeszcze dostępu do Abyss'a. Wiele rzeczy zostanie jeszcze dodanych -> nie panikujcie!

Aktualizaje? Darmowe?

Będą aktualizacje wraz z subskrypcją; nic więcej nie wiem.

Zapraszamy do dyskusji na temat tego artykułu i podsyłania wszelkich sugestii.
Będziemy wdzięczni za uwagi i sygnały dotyczące ewentualnych błędów.
By wysłać swój komentarz lub sugestie - odwiedź nasze forum!

Panel

Login:
Hasło:
Rejestracja

Shoutbox

Musisz być zalogowany aby pisać wiadomości


Archiwum

Dotacja

Stan konta portalu.

Potrzeba: 427 zł
Zebrane: 424 zł
Brakuje: 3 zł

Dotacja

Ostatnie


Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć


Więcej

www.aiononline.com.pl - Aion Online - Polski Portal - wszystkie prawa zastrzeżone!