ForumDodaj do ulubionych (Tylko IE)Ustaw jako startowa (Tylko IE)Kana3 RSS

 
 

Pobieranie

Menu

Strona główna
Forum

FAQ
Opis gry
Instalacja gry
Wymagania sprzętowe
Silnik CryEngine

Dotacja
Galeria

Dodaj artykuł

Żywioły
Divine Power
Historia Atreii

Rasy
Elyos
Asmodian
Balaur (NPC)

Klasy
Warrior
Priest
Scout
Mage

Multimedia
Filmy
Tapety
Dla graczy
Wygaszacze

AionOnline
    Aion Online - Polski Portal
Zarejestruj konto i zacznij grac!

Helsing vs. Sebastian Streiffert (cz.2)
Autor: Helsing

Ile kosztował was CryEngine? 
Sebastian: Nie wiem i nawet jak bym wiedział, nie mógłbym ci powiedzieć.

Macie własne narzędzia do tworzenia gry w tym silniku? Jeśli tak to czy zrobił to dla was crytek? 
Sebastian: Nie wiem.

Co sądzicie o tak długim terminie wydawania gry w świetle tego, że w tym roku pojawi się o wiele więcej innych dobrych gier takich jak AoC, nowy dodatek do WoW-a i WarhammerOnline? 
Sebastian: Wydaje mi się, że ważne jest, że gra wychodzi wtedy kiedy jest ukończona, a nie przedwcześnie. To wszystko co mogę naprawdę powiedzieć teraz.

Nie boicie się prywatnych serwerów Aion-a? Jak chcecie walczyć z tym procederem? 
Sebastian: Prywatne serwery są niepokojem dla każdej produkcji MMO i wierze, że najlepszym sposobem do walczenia jest po prostu dostarczenie najlepszych usług. Nie jestem zaangażowany w tą prace osobiście, wiec nie mogę skomentować tego w większych detalach.

Chcemy wiedzieć czy w Polsce będzie tylko jeden dystrybutor? Jeśli tak to kto nim będzie? 
Sebastian: Nie podjęliśmy jeszcze odpowiednich decyzji.

Czy macie zamiar dystrybuować grę tylko w pudełkach czy może też do ściągnięcia w jakiś e-shop-ach? I jeśli będzie dostępne ściągnięcie, czy nie zrobicie tego samego błędu jak Codemasters i ściąganie ich Lotro EU?
Sebastian: To jeszcze nie zostało całkowicie zdecydowane.

Ile osób aktualnie pracuje nad Aion-em? Kto wpadł pierwszy na pomysł stworzenia fabuły (nazwisko).
Sebastian: Więcej niż 100 osób aktualnie nad tym pracuje . Wydaje mi się że to nie jedna dusza stworzyła początek prac, lecz był to wysiłek całego zespołu.

Chcecie dać graczom kilka gier, czy nie sprawi to problemu w utrzymaniu ich w ryzach? Ponieważ sporo innych firm, które zrobiły tak często nie potrafią wyrabiać ze wsparciem klientów. 
Sebastian: Nie to nie jest żadne z naszych zmartwień. Na pewno zapewnimy personel do wsparcia gier, które wydajemy.

Czy administratorzy z zarejestrowanym ich fansite-ów dostaną preferowany dostęp do testów czy jakieś ułatwienia, które dadzą im stworzyć lepszą zawartość serwisu przed wydaniem gry w pudełkach? 
Sebastian: Jeszcze nie podjęliśmy żadnych szczegółów dotyczących selekcji.

Jaką kawę pijesz i czy pracujesz w biurze z jakimiś fajnymi kobietami? 
Sebastian: Nie pije kawy i tak oczywiście.

Jaki jest wasz średni sprzęt i który jest najlepszy w zespole, również, jakie specyfikacje, będzie mieć serwer Aion-a? 
Sebastian: Nie mogę ci tego powiedzieć.

Czy macie jakieś przezwiska w zespole, jeśli tak czy możesz nam powiedzieć? 
Sebastian: Jesteśmy Sebastian, Martin i Loic.

Zapraszamy do dyskusji na temat tego artykułu i podsyłania wszelkich sugestii.
Będziemy wdzięczni za uwagi i sygnały dotyczące ewentualnych błędów.
By wysłać swój komentarz lub sugestie - odwiedź nasze forum!

Panel

Login:
Hasło:
Rejestracja

Shoutbox

Musisz być zalogowany aby pisać wiadomości


Archiwum

Dotacja

Stan konta portalu.

Potrzeba: 427 zł
Zebrane: 424 zł
Brakuje: 3 zł

Dotacja

Ostatnie


Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć


Więcej

www.aiononline.com.pl - Aion Online - Polski Portal - wszystkie prawa zastrzeżone!