Zamknij Witaj! Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto tutaj. Rejestracja jest szybka i nie wymaga wypełniania skomplikowanych formularzy!
www.AionOnline.com.pl
+  Aion Online
|-+  AionOnline» Klasy» Mage (Sorcerer/Spiritmaster)» Mag - eq na 66+ ogólne rady/build
Login:
Hasło:
Strony: [1]
Drukuj
Autor Wątek: Mag - eq na 66+ ogólne rady/build  (Przeczytany 1327 razy)
rupero
Nowy Użytkownik
*

IGNORUJ
: Grudzień 22, 2017, 17:30:52

​Witam,

Piszę tego posta z racji iż nie doszukałem się w 1 temacie informacji które chciałbym uzyskać na temat maga, wszystko jest porozrzucane a nie łatwo to pojąć jeśli stosunkowo jestem nowy w grze Mrugnięcie

Mianowicie bardzo prosiłbym o udzielenie mi informacji/rady na temat sorca:

1. Jaki set robić do pve/pvp po wbiciu już 66+ lvl ( aktualnie mam 69 a w ogóle praktycznie nie mam seta, bo nie wiem skąd go wziąć) Jaki polecacie i jak go zdobyc, co trzeba zrobić/robić.

2. Jaki build na maga pod dps, jakich skilli używać żeby było jak najbardziej wydajnie z mana i żeby nie padać dość szybko z racji braku hp/mp

3. Gdzie zdobyć itemy typu piórka etc.

4. Gdzie najlepiej expić, farmić kinah (z goldem kiepsko)

Póki co to tyle, bo pytań jest cała masa a wszystko na raz to za dużo, te pytania w tym momencie mnie najbardziej ciekawią i byłbym wdzięczny gdyby znalazł się ktoś kto mi to szczegółowo wyjaśni właśnie tutaj w tym temacie Mrugnięcie
Reklama
« : Grudzień 22, 2017, 17:30:52 »

Zarejestruj konto i zacznij grać!
RainuSM
Nowy Użytkownik
*

Rasa: Elyos
Klasa: Spiritmaster
Wersja: Europa
Serwer: [PL] Barus

IGNORUJ
Odpowiedz 1 : Marzec 04, 2018, 18:29:35

1. Jeśli chodzi o set do pve to Holy Apollon (czytaj.: Święty Apollon najlepiej kupić od kogoś lub z brokera zaoszczędzisz przynajmniej czas)  set pvp na początek set za Abyss Points ( Punkty Otchłani ) oficerski póki nie uzbierasz na Set Pretora Wysokiej Gwardii + lvl.